מרכז גמילה מסמים פרטי

כשמדברים על גמילה בישראל מדברים על סוגים שונים של מרכזי גמילה, מתקדמים ומודרניים, שעושים שימוש בשיטות שונות על מנת לעזור למכורים להצליח בגמילה. שיטות אלה כוללות לא רק את השלב הראשון וההכרחי של גמילה פיזית. זוהי תקופת ההתנקות הראשונית שמחייבת גם פיקוח רפואי ובדיקה צמודה כדי לוודא שהכל עובר בשלום. לאחר מכן, אחרי שמתחילים להתנקות בגוף הגיע הזמן להתנקות נפשית מכל הסיבות שבגללן זקוקים לטיפול של מרכז גמילה מסמים פרטי. זוהי התקופה שבה עוברים טיפולים נפשיים כמקובל ולפי הצורך, בהתאמה אישית גם של טיפולים קוגניטיביים מסוג CBD או פסיכותרפיה אחרת. כדי להשלים את הטיפול הפרטני האישי מוסיפים גם טיפולים אלטרנטיביים רבים שמתייחסים להוליסטיות של המטופל במלוא מובן המילה הקונבנציונלי שלה דווקא – שיפור הכלים השונים שבאמצעותם מטופל יוכל להגיע פנימה אל עצמו ואל הסיבות שגרמו לו לאבד שליטה בחייו. וילה מטריקס בהרצליה היא מרכז גמילה פרטי שמציע את מיטב הטיפולים האלה לכל מי שרוצה להיגמל.

טיפולים אלטרנטיביים למודעות עצמית

כל מה שהוסתר במהלך השנים שבהן התפתחה בעיית ההתמכרות יכול לצאת דרך טיפול קונבנציונלי בשיחות, אבל גם בשיטות אחרות שבהן המטופל עובד עם עצמו במגוון כלים כמו כתיבה, אמנויות, אימונים פיזיים ועוד דרכים שנועדו להפגיש אותו עם עצמו גם בדרך לא רגילה. הרגשות והתחושות משתלבים במחשבות וכל זה קורה כשמרשים לעצמכם להתבטא במרכז הגמילה משום שהוא קיים למענכם וכל אנשי הצוות נמצאים שם לתמוך בכם. בסביבה מוגנת כזאת אפשר להגיע רחוק מאוד כאשר מרגישים ביטחון עצמי ומתנסים בכלים כמו אמנויות ודמיון מודרך על מנת להעלות את כל הכאב המודחק.

שגרה שנבנית מחדש

המטרה של כל מרכז גמילה היא להתנקות נפשית לא פחות מפיזית, משום שרק כך אפשר לבנות שגרה חדשה ובריאה. מרכז גמילה מסמים פרטי יכול להציע לכם את השיטות המתקדמות ביותר לפיתוח מיומנויות חדשות שיוכלו לסייע לכם להשתלב בחיים הנורמטיביים מחדש ללא התמכרויות. המרכז מלווה אתכם אישית לאחר מכן כדי לתמוכך בכם, ולשם כך מוצעת לכם גם תכנית 12 הצעדים שהיא יעילה מאוד בשמירה על חיים נקיים מהתמכרות. היא מספקת גם תמיכה מחוץ למרכז הגמילה ועוזרת מאוד לאנשים רבים להשתקם. במרכז עצמו תוכלו להשתתף בבניית סדר יום חדש שמחייב אתכם לעשות את החלק שלכם כדי להתחייב גם לגמילה עצמה וגם לארגון מחדש של החיים שלכם, כך שלא תישארו לבד. וילה מטריקס מציעה תכנית גמילה שעובדת למתמכרים מסוגים שונים שהתחילו לחיות שם מחדש.

פרטים נוספים בטל 0504949696

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן