מכון גמילה מאלכוהול

התמכרות לאלכוהול מזיקה לא פחות מהתמכרות לסמים. צריכת אלכוהול לאחר גיל 18 אינה אסורה על פי חוק כך שרבים מתקשים להבין את סכנת ההתמכרות. הנזקים שנגרמים מהתמכרות לאלכוהול באים לידי ביטוי בקריסה כלכלית, בעיות חברתיות, גירושין, אבדן מקום העבודה, הידרדרות לסמים ועוד. החיים הנורמטיביים מוחלפים בצורך בלתי נשלט לצרוך אלכוהול מסביב לשעון. הצעד הראשון בתהליך גמילה מוצלח הוא פנייה אל מכון גמילה מאלכוהול עם דגש על מכון מנוסה ומקצועי שמתמחה בהתמכרות לאלכוהול. מכון ויקטוריה רנסנס הוא מוסד רפואי להתמכרויות עם צוות מקצועי מובחר (כולל רופאים מומחים ופסיכיאטרים), תכנית גמילה באשפוז מלא, תמיכה מקיפה ומענה אישי לכל מטופל.

גמילה ביתית מול מכון גמילה מאלכוהול

הפסקה פתאומית של צריכת אלכוהול במצב של התמכרות תגרור אחריה תסמינים פיזיים לא פשוטים. גמילה פיזית אורכת מספר שבועות בהם נדרשת השגחה רפואית. התסמינים הצפויים בתקופת הגמילה הפיזית הם: הפרעות קצב לב, הזיות, פרכוסים, התקפי זעם, חרדות, דיכאון ועוד. גמילה ביתית ללא פיקוח וליווי של מכון גמילה מאלכוהול מעמידה את המטופל בסכנה ממשית. סיכויי ההצלחה של גמילה ביתית נמוכים מאוד בהשוואה לסיכויי ההצלחה של אותו מכור בדיוק במכון גמילה מקצועי.

במקרים בהם ההתמכרות לאלכוהול מלווה בחרדות, דיכאון או בעיה פסיכיאטרית אחרת גמילה ביתית עצמאית מסוכנת עוד יותר. גמילה פיזית במסגרת אשפוז מבטיחה השגחה מסביב לשעון, מענה רפואי להקלה על התסמינים ומעקב אחר תסמינים נפשיים.

איך בוחרים נכון מכון גמילה?

ההצלחה של תהליך הגמילה מושפעת לא מעט מהמקצועיות של המכון, המסירות והנחישות של הצוות, ניסיון והתאמה של המטופל לתכנית. על מנת לבחון מקצועיות של מכון גמילה מאלכוהול כדאי לברר פרטים אודות הצוות המטפל כולל הכשרה ושנות ניסיון, לוודא שמדובר במכון מנוסה ולחפש חוות דעת של מטופלי עבר. התמכרות לאלכוהול היא בעיה חמורה מאוד שדורשת טיפול מדויק של רופאים מומחים. מרכז ויקטוריה רנסנס ידוע כמוסד רפואי מוביל לגמילה מהתמכרויות, אם אתם מחפשים מכון גמילה מאלכוהול שיודע לספק מענה פיזי ורגשי מסביב לשעון חייגו עכשיו. ליצירת קשר 1-800-205-077 .

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן