מהיכן ניתן להזמין משלוח פרחים ושוקולד?

רוצה לפנק את בן זוגך סתם ככה? אחותך עברה טסט? ההורים חוגגים יום נישואים? רוצה להתפנק קצת? נשמע שכל אלו זקוקים למחווה מתוקה. מחווה מתוקה משמחת מאוד את הצד השני, כי מי לא אוהב לקבל מתנות כיפיות ולא צפויות? כנראה שכולם אוהבים. מחוות יכולות להיות זר פרחים מושקע, בקבוק יין משובח. מארז שוקולדים איכותיים, ממרחים ומוצרי פינוק נוספים ועוד. שוקולד הוא אחד הדברים שהכי כיף לקבל, היות והוא מתוק ומנחם, וסוגר את פינת המתוק בסוף היום. אם מעניין אתכם משלוח פרחים ושוקולד ירושלים, אנחנו, פרחי גילה, חנות בעלת מגוון שוקולדים ומוצרי פינוק נלווים ונשמח לעשות לכם משלוח עד הבית.

משלוח שוקולדים ירושלים והסביבה

אנחנו עושים משלוח שוקולדים ירושלים והסביבה, במושבים הנמצאים במטרופולין של העיר כמו פסגת זאב, גבעת זאב, מעלה אדומים, מישור אדומים, אדם, אורה, רמת רחל, קריית יערים, אבו גוש, גבע בנימין ועוד. אתם אינכם בטוחים אם העיר או הישוב שלכם כלולים, מוזמנים להיכנס לאתר שלנו ולהתעדכן. כמוכן, השוקולדים שש לנו הם בעיקר שוקולדם ממותגים בין לאומיים, כמו מילקה, קינדר, לואקר, מרסי, לינדור, פררו רושה, פרלי ואפילו עלית הישראלית. אם אינכם יודעים במה לבחור או כיצד לשלב, מוזמנים לקחת את אחד מהמארזים שלנו אשר מערבים מגוון סוגים של שוקולדים שהולכים ביחד. כמוכן, ישנם מארזים רבים שלא כוללים שוקולד בלבד, אלא גם מארזים עם מוצרים נלווים מגוונים. את כל זה תוכלו לראות באתר שלנו!

המוצרים הנלווים שלנו

משלוח שוקולדים ירושלים אינו בדבר היחיד שאנחנו פרחי גילה עושים. יש לנו מגוון מוצרים שאינם שוקולדים, כמו זרי פרחים רגילים וזרי כלה, זר בלונים משוגע, עוגות וקינוחים, סחלבים ועציצים, בקבוקי יין משובחים ואלכוהול נוסף, ממרחים ופינוקים נלווים ועוד. כמוכן, משלוחים זה לא הדבר היחיד שאנחנו עושים, יש לנו חנות בירושלים בשכונת קריית היובל ברחוב אורוגואי 3, שם אתם מוזמנים לבוא ולראות את המבחר שלנו בלייב. בזכות המגוון הגדול והאיכות של המוצרים, שירות המשלוחים המעולה ומאות הלקוחות המרוצים פרחי גילה היא חנות מובילה בתחום המתנות.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן