למי פונים לסיוע משפטי כשמאשימים אותי בביצוע עבירה פלילית

באילו עבירות פליליות עשויים להאשים אותי

בחוקי העונשין הישראליים יש הרבה עבירות פליליות בין מאות סעיפי החוק הקיימים. עבירה פלילית הינה עבירה בה מישהו ביצע מעשה שהחברה רואה אותו כפסול, ולכן חברי הכנסת שמייצגים את הציבור הצביעו והפכו את המעשה הזה לעבירה פלילית שמופיעה בספר החוקים. המעשה הפסול הזה יגרור עמו עונש כלשהו למי שיבצע אותו, למשל כמו מאסר, קנס או עבודות לשירות הציבור. בין סוגי העבירות השונות נוכל למצוא עבירות מוכרות כמו גניבה או השחתת רכוש. יש מספר קבוצות של עבירות שיש להן מאפיין מיוחד, למשל עבירות צווארון לבן כמו שוחד מרמה והפרת אמונים, הן בעלות מאפיין משותף של שחיתות ציבורית.

למי כדאי לפנות לעזרה במקרה שהוגש נגדנו כתב אישום

רוב האזרחים בישראל הם אנשים טובים ושומרי חוק. אבל יש פעמים, גם אם אין לא הייתה לנו כוונה לפשוע, שייתכן שנגיע למצב בו נואשם בביצוע עבירה פלילית המופיעה בספר החוקים. במצב שכזה, כנראה תפתח חקירת משטרה שבמסגרתה נזומן למתן עדות או לחקירה תחת אזהרה. במצבים מסוימים ייתכן שאפילו ניכנס למעצר במהלך החקירה. במסגרת ההליך הפלילי כדאי לנו להיעזר בשירותיו של עורך דין, בעדיפות כזה שמתמחה בפלילים. אם לא יהיה לנו אחד כזה בעצמנו, הסנגוריה הציבורית יכולה למנות אחד עבורנו ללא תשלום. תפקידו של עורך דין מהסנגוריה להגן עלינו ולייצג אותנו בהליכים השונים בכל הערכאות המשפטיות. אבל, ייתכן שנעדיף להיעזר בשירותיו של עורך דין פלילי שנמצא בעצמנו, מכיוון שיקדיש את מלוא מרצו וזמנו בעבורנו וייתן לנו יחס אישי. התייעצות עם עורך דין פלילי מומלצת ביותר למי שהוגש נגדו כתב אישום.

באילו מקרים כדאי ליצור קשר מיד עם עורך דין פלילי

ישנם מקרים שבהם ברור לכולם כי המצב שלנו לא מזהיר בלשון המעטה, וחובה עלינו לחפש סיוע משפטי. למשל במקרה של זימון לחקירה באזהרה ברור לנו כי מדובר בחשדות לא קלים כנגדנו לגבי ביצוע של עבירה כלשהי, וזה לא משנה אם אנחנו אשמים או זכאים. משרד עורכי דין מנשה – רון הוא משרד מוביל המתמחה בייצוג לקוחות במגוון רחב של עבירות פליליות, בכל שלבי ההליך הפלילי. המשרד מנוהל על ידי עורכי הדין רונן מנשה וקובי רון, יוצאי פרקליטות המדינה ומשרדים מובילים. עורכי הדין במשרד בעלי ידע וניסיון רב שנים וישמחו לסייע לכם ולתת שירות משפטי איכותי ברמה הגבוהה ביותר.

ליצירת קשר חייגו אלינו 03-9158500

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן