ככל שיש לכם יותר כלי רכב – ככה אתם צריכים להיות יותר זהירים

‏ניהול של חברה שיש בכמות גדולה של כלי רכב היא משימה לא פשוטה. יחד עם זאת, בתור מנהלים יש לכם תחום האחריות מקצועית ספציפי, ואתם לא יכולים להרשות לעצמכם לקחת את האחריות גם על הטיפול השוטף ברכבים ובנהגים שלכם. בדיוק מהסיבה הזו, אנשי הצוות המקצועיים של חברת ג׳ייקובסון יכולים לעזור לכם לקבל פתרונות לניהול צי של כלי רכב ‏בצורה הכי נכונה למבנה של החברה שלכם.

‏האחריות ליצירת שגרת בטיחות

‏כאשר אתם נותנים לצוות שלכם לעלות על הכביש עם רכבים של החברה, יש לכם מידה מסוימת של אחריות ‏להחזיר את כל הצוות הביתה בשלום. בדיוק מהסיבה הזו, עבודה משותפת עם קצין בטיחות בתעבורה מאפשרת לכם לבנות סדרת הדרכות קבועות שאתם מעבירים בתוך החברה שלכם, ועוזרת לכם לשמור על סטנדרט גבוה של דרישות ‏והרגע לנהיגה, אשר מתאימים לכלי הרכב של החברה שלכם או לסגנון הנהיגה של הצוות. ‏בוודאי כאשר אתם נכנסים לתקופת החורף או לתקופה עמוסה במקום העבודה, ריענון הנעלים הוא חשוב מאוד ואתם יכולים להציל חיים ולייצר שגרת עבודה בטוחה יותר לכל הצוות שלכם.

‏טיפול שוטף בכל כלי הרכב בחברה שלכם

‏לצד הטיפול בהתנהגות של האנשים בחברה שלכם, צריך לקחת ברצינות גם את הטיפול הקבוע שאתם רוצים לתת לכלי הרכב בחברה. אבל, בגלל שמדובר על כמות גדולה מאוד של רכבים, חייבים למנות מנהל צי רכבים אשר ‏עובד ביחד עם המחלקות השונות ודואג לשמור על התקנות של כל כלי רכב על בסיס שגרת עבודה מסודרת ומתוך מחשבה על ‏לוחות הזמנים השונים בחברה שלכם. ‏רק כך, אפשר לשמור על סדר ולייצר רמת בטיחות גבוהה בתוך הארגון בכל רגע נתון.

‏הצוות המקצועי של חברת Jacobson מציע לכם פתרונות לניהול כמות גדולה של כלי רכב בתוך חברה בצורה מסודרת. והכל, על בסיס שנים רבות של ניסיון ומיומנות של אנשי הצוות המקצועי מבחברה. לפרטים נוספים וליצירת קשר ניתן לפנות לטלפון מספר 052-3010290

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן