חוקר פרטי מומלץ

אם אתם מתלבטים האם לפנות אל חוקר פרטי מומלץ או אל המשטרה – הגעתם למקום הנכון. אנו נסביר כאן את ההבדל בין השניים ומתי כדאי לפנות אל כל אחד מהם. משרד החקירות ש.כספי מתמחה בחקירות פרטיות ובדיקות פוליגרף, אם את מעוניינים לגלות את האמת – חייגו עכשיו ותגלו צוות נחוש של חוקרים שיפעל במרץ למצוא בעבורכם הוכחות.

מתי פונים אל חוקר פרטי ומתי למשטרה?

משרד חקירות פרטי חוקר לפי בקשה שלכם מקרים שהמשטרה אינה מעורבת בהם כלל. ההבדל הבולט בין השניים הוא שפנייה אל המשטרה מתבצעת ומתאפשרת בעיקר לאחר ביצוע עבירה. כך למשל, המשטרה לרוב לא תפתח בחקירה בכדי לבדוק האם השותף העסקי שלכם גונב מכם כספים או האם בעלך משתמש בסמים? ניתן לפנות אל המשטרה ולהגיש תלונה לאחר שהעברה כבר בוצעה. אל חוקר פרטי אפשר וכדאי לפנות גם לפני שהעברה בוצעה. החוקר הפרטי יבצע מעקבים ויאסוף מידע גם כאשר העבירה היא בגדר חשד בלבד.

חשוב להבהיר שאפשר ובמקרים מסוימים אף צריך להפעיל את שני הגורמים בו זמנית. פנייה אל המשטרה אינה מגבילה את הזכות שלכם לשכור חוקר פרטי. בעזרת משרד חקירות פרטי ניתן יהיה לאסוף ראיות כנגד בעל מכה או שותף עסקי שגונב כספים. הגשת תלונה במשטרה עם הוכחות מגדילה את הסיכויים לטיפול מהיר בעניין. חוקר פרטי יכול לשמש כלי עזר להגשת תלונה במשטרה או תביעת נזיקין בבית המשפט. איסוף ראיות מכל הסוגים הוא אחד מתחומי ההתמחות של משרד החקירות ש.כספי. צוות החוקרים של ש.כספי מיומן, מסור, יצירתי, הגון וחדור מטרה.

מתי פנייה למשטרה אינה רלוונטית?

מקרים של בגידות בתוך מערכת יחסים אינם מטופלים על ידי המשטרה. בגידה אינה מוגדרת עבירה על החוק כך שהמשטרה כלל אינה מתערבת כל עוד אין בתמונה אלימות או מעשה לא חוקי אחר. דוגמה נוספת למקרה בו פנייה אל משרד חקירות אפקטיבית היא בריחה של בני נוער מהבית. חוקר פרטי ישקיע מאמצים רבים באיתור הנער או הנערה והשבתם הביתה. בעוד המשטרה חוקרת במקביל אלפי מקרים, החוקר הפרטי מתרכז רק בכם. לשאלות נוספות וייעוץ ראשוני חייגו 054-6204394

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן