זיכרון שיישאר איתכם לתמיד

כל תהליך אבל דורש עיבוד וניסיון לספר את הסיפור של האדם המת מחדש. אנחנו, 'אדם ואבן', רוצים לתת לכם את הכלים שיאפשרו לכם לזכור את המתים באמצעות השימוש באומנות שימושית. אנחנו עוסקים בפרויקטים של עיצוב אנדרטאות ובניית מצבות, בהזמנה אישית, מתוך ניסיון לתת לאבל ביטוי ממשי. צלצלו למידע נוסף 052-2797554

החברה קמה בעקבות אירוע אישי, בעקבות פטירה של אדם קרוב לרוני כורש, מנהל החברה. בעקבות האבל, הוא בחר לנתב את היגון לבניה של מצבה, אשר סיפרה את הסיפור של העצב והקושי, את סיפור חייו של המת, באמצעות מצבה מיוחדת לזכרו. אם אתם רוצים להצליח לדבר את הכאב שלכם בצורה קצת אחרת, הרי שכעת, יש לכם כתובת.

איך נראה התהליך מבפנים

אז אם אתם מקבלים החלטה כי אתם רוצים לבחור מצבה אבן, כדי לבטא את הסיפור במימד הויזואלי, אנחנו כאן בשביל לעזור לכם. את התהליך אנחנו מתחילים בפגישה משותפת. במהלך הפגישה ניתנת לכם ההזדמנות לשתף אותנו בסיפור של האדם המת, לספר לנו מי הוא היה עבורכם ואיך הייתם מדמיינים את המצבה שלו. לאחר מכן, אנחנו נגדיר לוח זמנים מסודר, משום שחשוב לנו לעשות הכל בזמן, ללא יוצא מין הכלל. מכאן, הרי שאנחנו יוצאים לדרך.

נכין מספר סקיצות ונביא אותן לאישור, כדי שתוכלו להגיד בפה מלא כי אתם מרוצים מהתוצאה הסופית. אנחנו עושים הכל בשביל להשתמש בחומרי גלם איכותיים. חשוב לנו לא רק לשמור על אסתטיקה היום, אלא להקפיד על אסתטיקה גם בעתיד, משום שבאמצעות שימוש בחומרים איכותיים הרי שאנחנו יכולים למנוע בליה של המצבה ושחיקה לאורך הזמן.

תנו לנו לעזור לכם לבטא את הלך הרוח של הנפש

אנחנו מתרגשים בכל פעם ליצור מצבות המבטאות את הסיפורים של כל מי שאנחנו באים איתם במגע. בעיניים שלנו, העבודה שלנו היא לא פחות מאשר אומנות. אנחנו לא מתייחסים אליה בתור: 'עבודת קבלנות'. אלא, אנחנו מתייחסים אליה בתור הדרך שלנו להפוך את תחושת הכאב למשהו חדש, באמצעות אומנות.

האם אפשר לעשות מצבות זוגיות?

שאלה החוזרת על עצמה שוב ושוב ועליה אנחנו עונים: בוודאי. אם אתם מעוניינים ליצור מצבות כפולות, הרי שהדבר אפשרי בהחלט. גם במקרה הזה, נקפיד על כל שלבי התהליך, כדי שבסופו של דבר, התוצאה תהיה הטובה ביותר.

דברו איתנו עוד היום

אנחנו כבר מתרגשים להיפגש אתכם ולדבר על הדברים מקרוב. מוזמנים ליצור קשר. 052-2797554

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן