החגיגה רק מתחילה בעלייה לתורה

בר מצווה היה פעם אירוע צנוע שחוגגים באירוע מקסים של עלייה לתורה בו האב שולח באהבה את בנו לעולם המבוגרים. כיום, רבים חוגגים את אירוע בר המצווה בצורה גדולה וחגיגית יותר, יחד עם בני המשפחה, החברים ואורחים נוספים באתרים מקסימים ורוחניים עם אוכל  טעים ואטרקציות נוספות. כשמתכננים אירוע גדול כזה אפשר להגיע לכל כך הרבה אפשרויות של שילובים בין סיורים בכותל ובצפת או באתרים קדושים אחרים, עלייה לתורה בבית כנסת וארוחה טעימה בשמורת טבע שבה מקבלים אישור לכנס מסיבה או בכל מקום אחר שתבחרו. כשמזמינים מקום במסעדה לכל המשפחה והחברים או מעדיפים קייטרינג בצפון, אפשר להפיק אירוע שממנו יש רק זיכרונות טובים וחמים של אהבה שמקיפה את הבן היקר שלכם ומלמדת אותו הרבה על זהותו והשייכות שלו להיסטוריה של עם ישראל. חברת ארץ אהבתי מפיקה אירועים כאלה לפי התקציב והטעם שלכם בכל רחבי הארץ.

לעלות לתורה בירושלים

לא משנה מהיכן אתם בארץ, הלב של כולנו הוא ירושלים. העיר שבה אפשר לחגוג בכותל את ההיסטוריה שלנו ולהיזכר בימים היפים של ישראל בתקופת התנ"ך, שהוא המסמך שמפרט את הזהות שלנו. כל נער שעולה לתורה בכותל מביא אתו את האנשים הקרובים וחשובים בחייו וזה הופך להיות הרבה יותר מטקס דתי. הפקת בר מצווה בכותל היא דבר מרגש מאוד הודות למעמד, אך מלבד זאת אפשר להוסיף להפקה גם מסיבה ולהקת מתופפים, גימיקים שונים, טיול באתרים נבחרים בירושלים וישיבה במסעדה מובחרת שאתם מעדיפים. כל המקומות האלה הם חלק מהפקה שיכולה להיעשות למענכם על ידי אנשי המקצוע המנוסים שמעלים רעיונות טובים לפי הסגנון שנראה לכם.

מסיבת בר מצווה שאתם אוהבים

במקום להסתפק בבר מצווה קונבנציונלית באולם קטן או במקום אחר, למה לא לארגן אירוע מיוחד עבורכם ועבור הקרובים שלכם ולנסוע יחד למקומות מרגשים? בר המצווה הוא אירוע בעל משמעות, המייצר חיבור של הנער אל משפחתו אך גם אל המסורת והדת. ולכן, הפקת אירוע מושקע וייחודי יכול להפוך את החגיגות למשמעותיות אף יותר. ניתן לחשוב על אירוע במקומות שונים, לארגן מסעדה טובה או קייטרינג מומלץ לבני המשפחה והאורחים ולהרים הפקה שתעצים את הנער, את המשמעות ותהיה זכורה לשנים רבות לאחר מכן.  חברת ארץ אהבתי מביאה את הרעיונות הטובים ביותר למסיבה כזאת מכל הלב ומלווה אתכם מהרגע הראשון לאורך כל הדרך, כך שלכם נותר להנות מהאירוע. זמינים גם בטלפון > 055-969-8788

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן