דירות להשקעה בחיפה – חדשות או יד שניה

דירות להשקעה בחיפה עשויות לספק הכנסה קבועה חודשית. השקעה בנדל"ן בישראל ובחיפה הוכיחה את עצמה לאורך שנים כי הרווח עשוי להגיע גם מעליית ערך הנכס. ניתן למצוא מבחר דירות המיועדות להשקעה. רבים יוכלו למצוא את האחת המתאימה לצרכיהם. מיקי קודה זכיין של חברת סנצ'ורי 21 חיפה עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע חשוב.

דירות להשקעה בחיפה מוצעות במסגרת פרויקטים חדשים הנבנים כל העת. כך על ידי חברות וקבלנים מובילים הבונים מגדלי דירות, במסגרת תוכניות תמ"א 38 ועוד. ניתן למצוא גם דירות יד שניה. חלקן משופצות, יש עם שטח צמוד ועוד. בחיפה יש שכונות איכותיות רבות. חלקן על הכרמל ואחרות באזורים אחרים כולל אלו הקרובים לחוף הים. שכונת נווה שאנן, למשל, נחשבת לאזור נעים למגורים עם תשתיות עירוניות מסודרות. כך, שכל שוכר דירה כזאת ייהנה משירותים מוניציפאליים ואחרים הכוללים, מוסדות ציבור, גני שעשועים, פארקים, מרכזים מסחריים, סופרמרקטים וכל מה שנחוץ לניהול אורח חיים שגרתי מוצלח. נווה שאנן, כמו גם, שכונות אחרות היא בעלת נוף נהדר הנשקף לים, לגליל ולאזורים ירוקים אחרים. מדובר על שכונה הקרובה לאוניברסיטה או לטכניון ולמוסדות להשכלה גבוהה אחרים. לכן, היא מתאימה מאוד גם לסטודנטים.

דירות מגוונות

רבים מחפשים דירות קטנות המוצעות לזוגות ובודדים. אחרים ירצו בדירות מרווחות יותר שניתן להשכירן בסכום גדול יותר. מתווך מורשה יכול להראות רבות מהן מתוך המאגר הקיים אצלו. הוא ילווה את הרוכשים ויסייע להם גם בנושאים בירוקרטיים שונים. כך מול קבלן, מול מוכר דירת יד שניה ועוד.

מתווך עם שם ידוע

מיקי קודה זכיין של חברת סנצ'ורי 21 חיפה עוסק בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. שירותיו כוללים, ייעוץ, ליווי ככל הנדרש, המלצות על עורכי דין, שיפוצניקים ובעלי מקצוע נוספים בתחום. הוא בעל רישיון לעיסוקו וברשותו ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים ממתן שירות איכותי ללקוחות רבים לאורך זמן. הוא ישמח להעמיד את התשתית שברשותו הכוללת מאגר דירות ענק  לכל לקוח חדש או שבע רצון החוזר אליו.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן