דירה חדשה או מתחדשת?

כשמחפשים בית חדש למגורים ועוד באזור כל כך מגוון ואטרקטיבי כמו חיפה יש יתרונות לכל נכס, גם החדשים מקבלן וגם למתחדשים או לישנים שאינם מתחדשים לעת עתה. כשמחפשים בית חדש יש תמיד את ההתרגשות של בית שאתם חונכים לראשונה, שטרם ספג היסטוריה וסיפורים אישיים והוא גם מצטיין בכך שהוא בנוי מחומרים מתקדמים ושיטות בנייה חדישות. לא צריך לשפץ בית כזה, אלא לקוות שהבנייה נעשתה בכמה שפחות ליקויים לתיקון ויש ללא ספק התאמה יותר טובה לחיים המודרניים עם הרבה השקעה באיכות הסביבה ורווחת הדיירים ובטיחותם. היתרון העצום של בית כזה מקבלן הוא זה שמוביל אנשים לחפש פרויקטים חדשים בחיפה גם במקומות שרק לאחרונה החלו לקבל היתרים להפשרה לבנייה וצריך למצוא איש מקצוע שמכיר את האזור ויכול להוביל אתכם לכל הפרויקטים הכדאיים ביותר, ששווה לרכוש בהם נכס גם למגורים שלכם וגם בתור השקעה לעתיד. משרד מיקי קודה נדל"ן מתמחה בכל הפרויקטים האלה והתיווך שלהם לציבור המתעניינים, על כל היתרונות שלהם לקונה.

מה לחפש כשקונים דירה בחיפה?

כשאתם מחפשים דירה למכירה חיפה והינכם בטוחים שאתם מכירים את האזור, חשוב למצוא את נקודת ההתייחסות שלכם ואת הסיבה שבגללה תרצו לגור בשכונה. אלה יכולות להיות סיבות כמו חתך אוכלוסייה וקבוצה שמתאימה לכם, מוסד להשכלה גבוהה שהוא גם מקום התעסוקה האפשרי כמו הטכניון ואוני' חיפה, מקום עבודה כמו אזורי תעשייה, נופים שמעניינים אתכם כמו הנוף ההררי המזרחי או הים במערב, נגישות למרכז הכרמל ולהתרחשויות תרבותיות, מקומות בילוי, שכונה טובה לגדל בה ילדים ועוד. יש אין ספור סיבות שבגלל בוחרים לגור בחיפה וחשוב להכיר את כל המגוון הגדול על מנת לבחור בה נכון.

נכס להשקעה

זה נכון גם לגבי מי שמחפש לעצמו נכס להשקעה שחייב לקחת בחשבון את הביקוש לדירה ומי הוא רוצה להשכיר לו את הדירה שלו. הפילוח של חיפה הוא אותו פילוח לגבי כל אזור ומאפיינים שלו ולפי זה תוכלו לדעת היכן לחפש נכסים כאלה. כשפונים גם לאנשי נדל"ן מקצועיים הם יוכלו לספק יותר נתונים גם בנוגע לעליית הערך והשינוי שחל במחירים בשנים האחרונות, כדי שתוכלו לקבל מושג למה לקנות באזור כזה או אחר, לנוחותכם. מיקי קודה נדל"ן מלווה את הקונים והמתעניינים ברכישת נכס בחיפה להשקעה או למגורים עם כל הידע המקצועי שלו והניסיון שרכש בשנותיו הרבות באזור, וכך הוא יוכל להתאים לכם את הדירה המתאימה ביותר לצרכים שלכם. התקשרו: 052-6440124

 

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן