גמילה היא לא מילה גסה

אף על-פי שאת ממש לא אוהבים להודות בכך, ברור לכם שאתם מתמודדים עם הרגלי התנהגות לא בריאים, בוודאי בכל מה שקשור לצריכה של סמים ואלכוהול בסיטואציות חברתיות. כבר שנים שאתם מודעים לבעיה ואתם מנסים לעשות הכל על מנת לצמצם את החשיבות של הבעיה. אבל עכשיו אין ברירה ואתם נמצאים במשבר משמעותי במיוחד וחייבים ‏לקבל עזרה דחופה. במצב כזה, שיחת טלפון ראשונית אל מרכז גמילה כמו המרכז של עמותת ‏צעדים אחרת היא החלטה קשה אבל מאוד חשובה שתשפיע על החיים שלכם ועל המשפחה שלכם לאורך שנים רבות.

היכולת לעצור ולבחון את המצב האישי

‏תהליך הטיפול שמספק מרכז גמילה מקנאביס הוא תהליך מורכב יחסית, אבל גם חשוב מאוד. המשימה הראשונה של אנשי הצוות היא לעצור לרגע אחד ולהבין מהו המצב הכללי שלכם, והאם אתם צריכים עזרה משולבת או טיפול ממוקד מטרה, בשביל להתחיל לתכנן את סל הטיפול שלכם. ‏ככל שמדובר על צוות מקצועי יותר, כך היכולת להסתכל על התמונה הגדולה בעיניים מקצועיות יותר נותנת לכם את השקט הנפשית לבחור פתרונות שמתאימים לכם, ולהתחיל טיפול בצורה מסודרת.

קבלת הליווי שאתם צריכים – בצורה אישית

‏אלמנט חשוב מאוד בשירות של מרכז גמילה מאלכוהול הוא היכולת לקבל עזרה אישית. גם אם אתם נמצאים בטיפולים קבוצתיים, זה לא אומר שאתם יכולים להרגיש בנוח לפתוח את הלב. ולפעמים צריך לבנות קשר קצת יותר קרוב עם מטפלים מקצועיים, בשביל להצליח ‏להתמודד עם האתגר של גמילה מחומרים מסוכנים.

חזרה מדורגת לחיים שאתם מכירים

‏השלב האחרון והמורכב ביותר ‏של תהליך גמילה הוא החזרה לחברה. אמנם הבית שלכם נשאר אותו הבית, והחברים אותם חברים. אבל אתם צריכים לעבור חזרה מדורגת במקומות שאתם מכירים, בשביל להיות בטוחים שיש לכם את כל הכוחות להתמודד עם פיתויים ואתגרים. ‏במצב כזה, התמיכה של האנשים הקרובים ביותר אליכם היא קריטית. ואתם רוצים לעשות הכל כדי לבקש מהם עזרה בעת הצורך ולהרגיש בנוח להסביר מה הם האתגרים שעומדים מול העיניים שלכם בשלב הזה.

‏אנשי הצוות המקצועי של מרכז גמילה של עמותת צעדים אחרת, יודעים איך לעזור לכם לקבל את הכלים שאתם צריכים על מנת לנהל תהליך גמילה בריא, ועושים הכל ‏בשיתוף ‏פעולה מלא בין המטופל, הצוות המקצועי, והמשפחה הקרובה. ‏לפרטים נוספים ויצירת קשר עם הצוות ניתן לפנות לטלפון מספר 055-9724107.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן