גדר מפנל מבודד – בעלת מראה נעים

גדר מפנל מבודד נועדה לייצור חיץ בין שטח פרטי לסביבה החיצונית. היתרון בגדר זאת גדל בשל הבידוד הקיים בה אשר מצמצם רעשים היוצאים מהשטח המגודר ואליו. היא מתאימה לאתרי בניה, אתרים שמתבצעים בהם עבודות תשתית ולמקומות אחרים. היא קלה לבניה ולפירוק. א.ד עבודות גידור הינו עסק הפועל בתחום וניתן לקבל אצלו מידע רלוונטי.

גדר מפנל מבודד הינה בעלת מראה נעים ואסתטי. היא עשויה מפחים מגולוונים שביניהם דחוס צמר סלעים אשר מייצר את הבידוד מרעשים. הגדרות מגיעים במידות סטנדרטיות ואת היריעות מצמידים אחת לשנייה היטב. עובי גדר סטנדרטית הינו  50 מ"מ אבל ניתן לבקש ולקבל מידות אחרות. איכות הבידוד נקבעת גם על פי כמות צמר הסלעים המוחדרת למרווח שבין שני הפחים. הייצור נעשה בבתי המלאכה וחלקי הגדר משונעים למקום ההתקנה. המטרה העיקרית של כל גדר כזאת היא תיחום. באתרי בניה ובאחרים העוסקים בפעילות המסוכנת לעוברים ושבים היא נדרשת לבטיחות על פי חוק. הגדר נחשבת לקלה וחזקה ואחד היתרונות החשובים שלה גלום במחיר לצרכן. מדובר על מחירים נמוכים ביחס לגדרות אחרות המצויות בשוק. היא מגיעה בעיקר בצבעים לבנים מה שמספק לה את האסתטיקה הנעימה. הבידוד מעלה מאוד את האטרקטיביות של הגדר ולכן, ניתן למצוא אותה גם אצל אנשים פרטיים הגרים בסמיכות לכבישים ואזורי רעש אחרים.

התקנה על פי תכנון

בעל הנכס מוסר פרטים ונתונים על גודל הגדר לה הוא זקוק. על פיהם ומדידות הנעשות במקום מייצרים את היריעות הנדרשות.  צוות מיומן ומוכשר מתקין את הגדר במהירות ועל פי לוח הזמנים שנקבע. ניתן לקבל גם שירותי פירוק לאחר סיום הפרויקט.

עסק בעל תשתית מתאימה

א.ד עבודות גידור הינו עסק הפועל בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. שירותיו כוללים ייעוץ, ביצוע מושלם עם עמידה בלוח זמנים, מחירים נוחים ועוד. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מהתמחות וממתן שירות מסור ללקוחות רבים לאורך השנים. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת ולשרת כל לקוח נוסף.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן