ברית מילה למבוגרים

אם תקראו את ספר בראשית בתורה, תגלו כי אברהם אבינו היה הנימול הראשון, כאשר ברית המילה שלו נערכה כאשר היה בן 99 שנים. מאז מקיימים את מצוות המילה בגיל שמונה ימים, אך חשוב מאוד לדעת כי ישנם מקרים שבהם יש צורך לבצע ברית מילה במועד מאוחר יותר. ברית מילה למבוגרים היא מצב אשר איננו דומה לברית מילה הנערכת לתינוק ויש לערוך אותה ולהתכונן לקראתה בצורה נכונה. ארגון  ברית יוסף יצחק מציע לערוך ברית מילה על ידי רופאים מוהלים מקצועיים ומומחים בתחום זה, בכל גיל ובכל מקום בעולם, לשם המצווה בלבד. מדובר על ארגון שמבצע את השליחות המדוברת כבר 34 שנים בצורה הטובה ביותר.

באיזה מקרים עושים ברית מילה למבוגרים?

ברית מילה למבוגרים שונה כאמור מברית מילה אשר עושים לתינוק שכן, מדובר על החלטה יזומה של האדם והיא יכולה לנבוע מכמה סיבות: ראשית כל, ישנם אנשים שלא מלו אותם שהיה יונקים והם בוחרים לעשות זאת בשלב מאוחר יותר לצורך צמצום הידבקות במחלות שונות, בארה"ב לדוגמא לא מעט מבוגרים מחליטים לבצע ברית מילה בשל האמונה כי הדבר מצמצם הידבקות במחלות הקשורות לאיבר. מעבר לכך, יש אנשים שבוחרים להתגייר כחלק מהליך הגיור הם גם נדרשים לבצע ברית מילה. כמו כן, ישנם יהודים אשר חוזרים בתשובה ולא מלו אותם שהיו תינוקות ועל כן הם מחליטים למרות הגיל מבוגר לקיים את מצוות המילה. חשוב לדעת כי האקט הכירורגי יהיה קל יותר מבחינה פיזית אצל מבוגרים, אך לא פעם הקושי הוא דווקא מבחינה רגשית או נפשית. מומלץ מאוד שמי שיבצע ברית מילה למבוגרים יהיה רופא מוהל שיש לו את ההכשרה הרפואית הנדרשת לביצוע ההליך וכן כי הוא בקיא בטקס הברית ובהלכות השונות הנוגעות אליו.

כיצד כדאי להתכונן לקראת ברית מילה אצל מבוגרים?

ברית מילה למבוגרים צריכה הכנה. ראשית כל, על האדם להתייעץ עם רופא המשפחה שלו ולקבל את האישור הרפואי המתאים לביצוע ההליך. רופא המשפחה יבחן את העבר הרפואי, רגישות לתרופות ועוד. הוא גם יפנה את האדם לביצוע בדיקות דם כלליות על מנת לבדוק מדדים רפואיים שונים טרם הוא נכנס לניתוח. כמובן שחשוב לבחור בקפידה רופא מוהל שיבצע את הניתוח, כדאי לקבל עליו המלצות ולבדוק את כל המידע אודותיו. במקרים מסוימים ההכנה לניתוח עצמו תכלול צום של מספר שעות בהתאם להנחיות המנתח, הרדמה חלקית או מלאה בהתאם לגיל האדם וכן לאחר ביצוע  האקט האדם יקבל הנחיות לגבי כיצד לנהוג וכן מידע לגבי התאוששות.

 אם אתם מעוניינים לבחור רופא מוהל מקצועי עבור ברית מילה למבוגרים, אשר תוכלו לסמוך עליו בלב שלם, צרו קשר עם ארגון ברית יוסף יצחק. 1-800-222-770

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן