בטוח ומאובטח: החשיבות של יועץ בטיחות בעבודה

כיום לא מעט מבנים, מפעלים ואפילו חנויות שונות עובדות תחת מספר תקנים מחמירים אשר נקבעו על ידי המחוקק, והובאו בעיקר על מנת לשמור על בטיחותם של העובדים וגם של באי המקום. על כן לא מעט חברות בנייה וגם בתי עסק שונים, זקוקים לשירותיו של יועץ בטיחות בעבודה על מנת לעמוד באותם תקנים ולעשות זאת בצורה אחראית ומקצועית לאורך זמן. האחריות של יועץ בטיחות בעבודה משתנה ומורכבת לא רק מבדיקות שגרתיות, אלא גם הכנת נהלים בטיחותיים רלוונטיים עבור כל מפעל וחנות. לכן עבור שמירה מעולה על בטיחות העסק או המפעל שלכם, מומלץ לפנות אל חברת אור מהנדסים ולקבל ייעוץ הנדסי מצוין לכל סוג של מקצוע.

יועץ בטיחות בעבודה – זה לא רק המלצה

לא מעט חוקי בטיחות נכתבו לאחר תקריות קשות, שלא לומר כאלו שעלו בחייהם של לא מעט אנשים. על כן עמידה בהגדרות הבטיחות השונות היא לגמרי לא המלצה, בייחוד כאשר מדובר במפעלי ריתוך לשם דוגמא הדורשים ציוד מגוון של בטיחות על מנת לשמור על שלומם של העובדים. במקרים שכאלו יועץ בטיחות עבודה חיצוני או פנימי, יוכל לסייע בבדיקה השנתית של הציוד ובמידת הצורך להחליף או לשלוח לתיקון.

מלבד כל אלו חלק מתחומי האחראיות של יועץ בטיחות היא גם כי לא רק הכלים ואמצעי הבטיחות מתאימים לעבודה, אלא גם המשטחים, החדרים השונים ועוד. בנוסף על יועץ קיימת האחריות גם לבנות תוכנית בטיחות תעסוקתית במקרה של תעסוקה אינטנסיבית וכל זאת על מנת לצמצם מקרים של תאונות עבודה.

תחומי אחריות נוספים

תחום הבטיחות בישראל דורש לא מעט כלים שונים מצידו של יועץ בטיחות בעבודה, כאשר אחד מהם הינה יכולת הדרכת בטיחות עבור העובדים וגם עבור המנהלים. לצד זאת גם היכולת לבצע סקירה של סיכונים, לבחון שיפורים דרושים ולבצע בדיקות פנימיות הינם גם כן חלק מתפקידיו. ובכדי לשמור על בטיחות העסק והעובדים שלכם, מומלץ לפנות אל אור מהנדסים ולהבטיח ייעוץ הנדסי מעולה ומוקפד החל מהפרטים הכי קטנים, ואפקטיבי עבור כל סוגי המפעלים ובתי העסק. מידע נוסף בטלפון 03-533-6777

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן