איך שוטפים חניון?

ניקוי חניונים נחשב לפעולת תחזוקה שוטפת. יש לבצע באופן יזום וקבוע שטיפת חניונים במתחמי משרדים, קניות, בילוי, מגורים ושאר מבנים ציבוריים ותעשייתיים. המיקום הנמוך של החניון גורם להצטברות של לכלוך, וכמו כן, הרכבים מביאים עמם אל תוך החניון חול, בוץ, אבק וסימני גריז. כל חניון פעיל זקוק לשטיפה יסודית של הרצפה עם ציוד מקצועי. בנוסף, שטיפת חניונים נדרשת גם לקראת חידוש הסימונים ברצפת החניון.

שטיפת חניונים אינה מתבצעת עם דלי ומגב אלא באמצעות ציוד ניקיון מקצועי. כל מה שאתם צריכים לעשות בשביל ליהנות מחניון נקי זה להתקשר אל חברת ניקיון שמתמחה בתחום ויש לה ציוד מתאים. ניקוי חניונים מתבצע עם מכונות לשטיפת רצפה, וציוד שטיפה בלחץ מים. שטיפת חניונים מתאימה לרצפת בטון, רצפת אבן וגם רצפה עם ציפוי אפוקסי. מלאכת הניקוי מתחילה באיסוף של פסולת מהחניון וממשיכה אל שטיפה יסודית של המתחם כולו עם מכונות. פרט לרצפה, נשטפים גם העמודים וקירות החניון, וכתמים של גריז ופיח מוסרים ביעילות מהקירות, החלונות והרצפה.

הכנות לקראת שטיפת חניונים:

על מנת לבצע שטיפה יסודית ואחידה של כל שטח החניון, עליו להיות ריק מרכבים וציוד. יש לפנות מהחניון פחים, ארגזים וכל ציוד אחר שעלול להפריע. החניון נסגר לכניסת רכבים והולכי רגל במהלך השטיפה, ונפתח מחדש רק לאחר השלמת הניקיון. אם קיימים בחניון מפגעי בטיחות, כמו קווי חשמל חשופים או בורות, יש לעדכן בכך את צוות הניקיון טרם תחילת העבודה. הקפידו לסמן את האזורים המסוכנים באופן ברור ובולט.

איך הופכים חניון לשימושי ונעים יותר?

חניון מטופח יהיה נעים ונגיש יותר לשימוש. תאורה מספקת ותקינה בחניון חיונית לשימוש נוח, והמשתמשים בחניון ירגישו בטוחים יותר להיכנס אל שטחו כאשר הוא מואר. אביזרים כמו מעצורי חנייה ומראות פנורמיות ישפרו באופן משמעותי את נוחות השימוש, ואל תשכחו להוסיף גם שילוט במקומות בולטים. במטרה לשמור על חניון נקי, נמליץ להציב לפחות 3 פחים בכל קומה ולהקפיד לרוקן אותם אחת ליום. בהתאם לצורך יש לבצע עבודת הדברה אחת למספר חודשים. שטיפה של החניון תתבצע על ידי חברה מקצועית באמצעות מכונות וציוד שטיפה בלחץ מים.

הגיע הזמן לנקות את רצפת החניון שלכם מכתמי שמן, גריז וצבע? חברת קרן שמש מבצעת עבודות שטיפת חניונים בכל סוגי המבנים, חייגו עכשיו לניקוי חניונים מקצועי עם צוות מיומן, ציוד חדיש ותכשירי ניקוי איכותיים 050-9393031.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן