‏איך נראה טיפול בהתמכרות להימורים?

משחקי מזל הם אולי הדבר שאתם הכי אוהבים בעולם. אתם מרגישים את האדרנלין בגוף, אתם נהנים ‏מתחושת הכוח, ולא תמיד ברור לכם מה הן השלכות המיידיות של ההימורים שלכם. בדיוק מהסיבה הזו, אתם מוצאים את עצמכם מתדרדרים בקצב איטי, ‏עד למצב שבו אתם לא שולטים במעשים שלכם ואתם צריכים לקבל עזרה של גורמי טיפול חיצוניים. טיפול בהתמכרות להימורים הוא אמנם תהליך דרמטי מאוד, שדורש את המחויבות שלכם ושל כל בני המשפחה והחברים שנמצאים בסביבה שלכם. אבל המטרה של התהליך היא לתת לכם כלים להצליח להתמודד עם העולם החיצון גם כאשר אין לכם שליטה על החשיפה למשחקי מזל. אנחנו, אנשי הצוות המקצועי של מרכז הגמילה אמיל, ‏יכולים לעזור לכם לקבל טיפול בהתמכרות להימורים על בסיס שנים רבות של ניסיון בתחום, כמו גם יכולת מקצועית לבנות תהליך מותאם אישית.

‏בשונה מתהליך הטיפול בהתמכרות לחומרים כימיים, טיפול בהתמכרות להימורים הוא בדרך כלל התנהגותי. כלומר, אתם לא ממש צריכים לעבור גמילה פיזית על מנת להתאים את הגוף שלכם לאובדן של השימוש בחומרים מסוכנים. אבל אתם בהחלט צריכים ‏לתת לעצמכם את הזמן להתרגל ‏לדפוס התנהגות חדש, אם אתם רוצים לצאת בחזרה לעולם ולהרגיש שיש לכם שליטה על החיים שלכם. ‏במקביל, חשוב גם להבין את ‏השפעות הפסיכולוגיות של ההתנהגות שלכם, ולראות האם אתם יכולים לקבל טיפול פרטני או קבוצתי בשביל לבנות את הביטחון העצמי ואת המסוגלות לומר לא למשחקי ההימורים.

‏קבלת ההחלטות הנכונה למצב הבריאותי שלכם

‏כמו שאתם בוודאי מצליחים להבין, הדרך הכי טובה להתמודד עם אתגר שקשור לבעיות הימורים, ‏היא לקחת פסק זמן מהסביבה שלכם, ולקבל עזרה של אנשי מקצוע. ‏אנחנו, אנשי הצוות המקצועי של מרכז הגמילה אמיל ‏יודעים עד כמה קשה להתמודד עם בעיות של משחקי קלפים ‏ואנחנו נעשה את הכל על מנת לתת לכם את התנאים הטובים ביותר לאורך תהליך הגמילה שלכם, עד שתצליחו למצוא את הכוח להתמודד עם הבעיה שלכם.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן